Σκοπός κάθε επιχειρηματία; Το κέρδος. Απλό.

Για να πετύχει όμως κάθε επιχείρηση χρειάζεται οι υπάλληλοι της να είναι σε καλή κατάσταση, αποφασισμένοι και έτοιμοι να πετύχουν τον στόχο.

Κάπου εδώ (πρέπει να) μπαίνει ως πρωταγωνιστής το περίφημο HR. Ναι, το τμήμα που δεν του δίνουμε σημασία, εκείνο που λατρεύουμε να μισούμε (χωρίς λόγο) και να του φορτώνουμε όλα τα προβλήματα.

Το HR όμως είναι εκείνο που έχει τα όπλα για να οδηγήσει την εταιρεία προς την διάκριση. Για την ακρίβεια με τη σωστή επιλογή, αξιολόγηση, εκπαίδευση και καθοδήγηση ο δρόμος από σοκάκι γίνεται λεωφόρος. Μεγάλη, μάλιστα. Σαν την 5th Avenue της Νέας Υόρκης.

Ενας αστερίσκος: Οι υπάλληλοί σας είναι έτοιμοι να πετύχουν; Καλή ερώτηση. Πρόβλημα. Ποιος θα το λύσει; Η συζήτηση, η συνέντευξη, η αποδοχή της διαφορετικότητας και η στοχοθεσία δίνουν απαντήσεις.

Εσείς οι εργαζόμενοι γνωρίζουν πώς η δουλειά τους συμβάλλει από την κατώτατη ως την ανώτατη γραμμή παραγωγής;
Εχουν ενημερωθεί για την πορεία της δουλειάς τους;
Η επικοινωνία είναι αυτή που λύνει τα πάντα και παντού.

Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, η ενημέρωσή τους και η πραγματική ενσωμάτωσή τους στην καρδιά της επιχείρησης θα τους κάνουν να νιώσουν μέρος της.

Εάν θέλετε η επιχείρηση σας να πετύχει, οι άνθρωποι σας πρέπει να πετύχουν. Αναπτύξτε τις δεξιότητές τους και κρατήστε τους δεσμευμένους.  Με ένα αφοσιωμένο προσωπικό εργαζομένων, αυξάνετε την ικανοποίηση του πελάτη και αυξάνετε τις πιθανότητες επιτυχίας της εταιρείας σας.

Η δέσμευση των εργαζομένων είναι το επίπεδο αφοσίωσης, πάθους και πίστης που έχει ένας εργαζόμενος προς το έργο και την επιχείρησή του. Όσο πιο αφοσιωμένος είναι ένας υπάλληλος, τόσο περισσότερο θα δουλέψει.

Μπορείτε λοιπόν να δημιουργήσετε μια πετυχημένη οργανωσιακή κουλτούρα κάνοντας τα εξής:

  1. Μην παραβλέπετε την ενημέρωση και την εκπαίδευση του προσωπικού
  2. Ορίστε smart στόχους (συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς δικαιολογημένους και χρονικά εντός ορίων)
  3. Πείτε «ευχαριστώ», δώστε ανταμοιβή και επαίνους
  4. Εστίαση στην ανάπτυξη των υπαλλήλων
  5. Να είστε θετικοί, να αξιολογείτε σωστά και ανά τακτά διαστήματα.

Μην ξεχνάτε: Πάνω από όλα είναι ο άνθρωπος! People operations!

 

Βασιλική Κεφαλά, Msc, MBA
HR / Business Psychology

Κοινοποίησε :)