Οι περισσότεροι που θέλουν να κάνουν το Transform στο Digital, συνήθως αποτυγχάνουν για πολύ απλούς λόγους μεν, αλλά κυρίως από άγνοια δε.

4 είναι οι κυριότεροι λόγοι αποτυχίας στο #Digital.

Πρώτα από όλα ξεκινάμε ή θέλουμε να ξεκινήσουμε το οτιδήποτε χωρίς πραγματικά να έχουμε ένα αξιόλογο Digital Marketing System. Δηλαδή με απλά λόγια, δεν γνωρίζουμε το πού απευθυνόμαστε, με ποιόν τρόπο θα προσεγγίσουμε το κοινό και ασφαλώς χωρίς Selling Skills που ξεκινάει συνήθως από λανθασμένο περιεχόμενο. Αλλά και να βρούμε τρόπο για να πουλήσουμε το οτιδήποτε, ξεχνάμε τις διαδικασίες που λέγονται Client Experience.

Ένας άλλος λόγος, είναι η ουσιαστική έρευνα αγοράς. Δεν υπάρχει γνώση και εμπειρία, στο πού τελικά είναι το κοινό που απευθύνομαι. Ποια είναι τα ενδιαφέροντα αλλά και τα κριτήρια αγοράς τους. Γνωρίζοντας μέρος των παραπάνω, σίγουρα μπορούμε να χτίσουμε Brand και μετά να μιλήσουμε για πώληση Προιόντων/Υπηρεσιών.

Τρίτος λόγος αποτυχίας, δεν έχουμε γερές βάσεις σε περιεχόμενο για τα Social Media. Και τα Link συνήθως οδηγούν σε Landing Pages που δεν παίζουν. Πώς λοιπόν θα κερδίσω εμπιστοσύνη;

Τέλος, το μεγαλύτερο όλων των λαθών είναι το Value. Value προς τους Followers στο περιεχόμενο, στο Blog, ακόμα και στο ότι όλοι ζητάμε μόνο E-Mail και τίποτε άλλο. Δεν γίνεται να ζητάμε μόνο να αγοράσει κάποιος. Σκοπός είναι να δώσουμε πραγματική αξία και μοναδική στο πραγματικό κοινό μας. Συνεπώς, δεν παίζουν σωστά τα Call to Actions. Ασφαλώς και δεν θα παίξουν ποτέ, εφόσον τα αφήνουμε στην τύχη τους. Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι όπως δεν θα αγοράζαμε ποτέ και εμείς οι ίδιοι κάτι χωρίς Value, έτσι και το κοινό μας δεν θα αγοράσει ποτέ.

Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι και εμείς είμαστε καταναλωτές, θέλουμε το Client Experience, αναζητούμε την λεπτομέρεια.

Πριν κάνετε οποιοδήποτε πλάνο, απλά απαντήστε στην ερώτηση: ‘’Τελικά εγώ θα αγόραζα από εμένα;’’

Ο πρώτος καταναλωτής/πελάτης, αλλά και ο κυριότερος ανταγωνιστής μας, είμαστε τελικά οι ίδιοι που έχουμε ή θέλουμε να έχουμε ψηφιακή παρουσία (Digital Presence).

Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D

πηγη

Κοινοποίησε :)