Ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook Inc., Μαρκ Ζούκερμπεργκ οραματίζεται -και στοιχηματίζει- ότι το μέλλον της εταιρείας είναι στα βίντεο και σε stories που θα εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες (όπως ισχύει και στο instagrtam), και όχι το περίφημο news feed του facebook όπως το γνωρίζουμε ως σήμερα.
Τα νεότερα προϊόντα ωστόσο, ενδέχεται να φέρνουν λιγότερα χρήματα στην εταιρία σε πρώτο χρόνο και να αποσπάσουν την προσοχή των χρηστών από τις mainstream αναρτήσεις με τις φωτογραφίες και τα σχόλια στο κοινωνικό δίκτυο, προειδοποίησε ο Ζούκερμπεργκ μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές αγορών,όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Oι υπηρεσίες βίντεο του Facebook, Facebook Watch και Instagram TV, είναι πολύ μεγαλύτερες σε μέγεθος από το YouTube της Google, ανέφερε ο ιδρυτής της εταιρίας. Το φορμάτ των stories είναι δημοφιλή σε Instagram και WhatsApp, όμως ο ίδιος πιστεύει ότι θα κατακτήσουν και το δικό του δίκτυο, ενώ ανησυχία των αναλυτών είναι το πως θα ενσωματωθούν διαφημίσεις στα stories. Ο Ζούκερμπεργκ επιχείρησε να τους καθησυχάσει, λέγοντας πως ούτως ή άλλως τα stories είναι ο τρόπος που ο κόσμος θα μοιράζεται πληροφορίες στο άμεσο μέλλον και πως θα βρεθεί ο τρόπος εμπορικής εκμετάλλευσης των stories.
Το Facebook επενδύει τον τελευταίο χρόνο στην ασφάλεια του μέσου προσλαμβάνοντας χιλιάδες υπαλλήλους για να παρακολουθούν τα παράπονα των χρηστών και να διερευνούν ασυνήθιστη δραστηριότητα, βελτιώνοντας παράλληλα την τεχνολογία εντοπισμού ψεύτικων λογαριασμών και σελίδων.
Τους τελευταίους μήνες, το Facebook προσπαθεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη με τους χρήστες μετά το σκάνδαλο του περασμένου Μαρτίου με την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών με σκοπό τον επηρεασμό τους στις αμερικανικές εκλογές μέσω στοχευμένων διαφημίσεων, ενώ πιο πρόσφατα, αντιμετώπισε τη μεγαλύτερη παραβίαση ασφάλειας: χάκερ απέκτησαν πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα, ιστορικό αναζήτησης και ιστορικό τοποθεσίας 14 εκατομμυρίων χρηστών του Facebook.
πηγή: Bloomberg