Τέσσερις αλλαγές στην ρουτίνα του γραφείου, που κάνουν τη μεγάλη διαφορά!
Πόσες φορές αισθανθήκατε ότι μετά από δυο μόνο ώρες δουλειάς, είστε ήδη κουρασμένοι; Πόσο συχνά βλέπετε την παραγωγικότητά σας να μειώνεται και τη συγκέντρωσή σας να χάνεται; Πρόσφατα αντιμετώπισα τα παραπάνω «συμπτώματα» και έλαβα αμέσως δράση δοκιμάζοντας να εφαρμόσω μικρές αλλαγές στην ρουτίνα του γραφείου, οι οποίες τελικά,έκαναν τη μεγάλη διαφορά!
Πείτε «όχι» στην email-καταιγίδα
Φυσικά, δεν προτείνω να μην απαντάτε στα emails σας, αλλά έχει σημασία το κάθε πότε τα ανοίγετε. Στην πραγματικότητα είναι τελείως ανώφελο να ελέγχετε όλη την ώρα το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Δοκιμάστε να τσεκάρετε τα emails σας με το που πηγαίνετε στο γραφείο και στη συνέχεια για κάποιο χρονικό διάστημα (μια- δυο ώρες για αρχή) να μην τα κοιτάτε. Συνήθως, το μόνο που καταφέρνετε με το να βλέπετε διαρκώς τα μηνύματά σας, είναι να αφήνετε τις υπόλοιπες δουλείες στη μέση ή να σας πιάνει «αναβλητικό» άγχος, ακριβώς επειδή αντιλαμβάνεστε πόση δουλειά έχετε μπροστά σας και δεν ξέρετε από που να ξεκινήσετε.
Extra tip: Υπάρχει μια επιλογή σε όλους τους υπολογιστές που σας δίνει τη δυνατότητα να ενεργοποιείτε/ απενεργοποιείτε τις ειδοποιήσεις του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Βοηθά πολύ το να «κλείνετε την πόρτα» για λίγο στον καταιγισμό.
FULL SCREEN μου έσωσες τη ζωή
Σε συνέχεια της πρώτης προτροπής, πατήστε ENTER στη λειτουργία πλήρους οθόνης.
Πάντα θεωρούσα ότι η πλήρης οθόνη είναι τελείως άχρηστη για οτιδήποτε πλην του να βλέπω κάποιο βίντεο, και μάλιστα, θύμωνα συχνά όταν την ενεργοποιούσα καταλάθος. Λάθος. Το να επεξεργάζεστε ένα αρχείο, να γράφετε ένα κείμενο, να ετοιμάζετε μια παρουσίαση ή να στέλνετε ένα email χωρίς να κινούνται και να κάνουν auto- reload όλα τα υπόλοιπα παράθυρα στο περιβάλλον της οθόνης σας, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μπορεί εκείνη τη στιγμή να μην το καταλαβαίνετε, αλλά στην ουσία η προσοχή σας αποσπάται και το μυαλό σας συλλέγει αχρείαστες πληροφορίες από δεξιά και αριστερά. Με την «καθολική» οθόνη, θα εξοικονομήσετε χρόνο και ενέργεια.
Οι λίστες λύνουν τα χέρια
Δεν είναι δα κάποια πρωτοτυπία, μόνο που πολλές φορές ξεχνάμε τα απλά και βασικά όπως για παράδειγμα να συντάσσουμε μια μικρή και περιεκτική λίστα με τα «to-do» της ημέρας. Εδώ βέβαια χρειάζεται ρεαλισμός διότι δεν είναι δύσκολο, σε μια προσπάθεια να οργανώσουμε το χρόνο μας, να καταλήξουμε να καταγράφουμε γενικά όλα όσα πρέπει να κάνουμε και, τελικά, η λίστα να γίνει πάπυρος που θα ξετυλίγεται επ΄ αόριστον.
Ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Virgin, Ρίτσαρντ Μπράνσον, έχει πει πολύ φορές ότι δεν θα «υπήρχε» χωρίς το μικρό του σημειωματάριο. Εξάλλου, είναι τόσο ικανοποιητικόστο τέλος της ημέρας κάθε task να συνοδεύεται από ένα τικ!
Extra tip: Η δοκιμασμένη συνταγή έχει δείξει ότι έχει νόημα να συντάσσετε τη λίστα από το απόγευμα της προηγούμενης μέρας ώστε να μην χάνετε τις παραγωγικές πρωινές ώρες, προσπαθώντας να συντονίσετε τις σκέψεις σας.
Ξεκολλήστε από την καρέκλα
Ακόμα και στο πιο αυστηρό εργασιακό περιβάλλον, ακόμα και αν ο μάνατζερ σας κάθεται ακριβώς απέναντί σας και παρατηρεί κάθε σας κίνηση, προσπαθήστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να σηκώνεστε από το γραφείο, να περπατάτε λίγο και να τεντώνετε τα άκρα σας. Είναι σημαντικό να κρατάτε ενεργοποιημένο το μεταβολισμό σας και υγιές το κυκλοφορικό σας σύστημα.
Έτσι θα αποφύγετε συχνά φαινόμενα όπως πονοκεφάλους, πιασίματα στον αυχένα και γενικά στους μύες. Στο ίδιο πλαίσιο, βρείτε χρόνο για lunch break και μην κάνετε το λάθος να τρώτε μπροστά από τον υπολογιστή. Ο εγκέφαλός σας αποσπάται από αυτό που βλέπετε και δεν «καταλαβαίνει» γρήγορα ότι τρώτε.
Το αποτέλεσμα; Αργεί να επέλθει ο κορεσμός, δεν χορταίνετε, δεν απολαμβάνετε το φαγητό σας και, μεσοπρόθεσμα, αυξάνεται το σωματικό σας βάρος ακόμα και αν τρώτε υγιεινά.
Πηγή: FortuneGreece.com ,