Ο Steve Jobs κατάφερνε να πείθει το κοινό για τα προϊόντα που δημιουργούσε. Έβγαζε π.χ. το νέο iPhone, και έκανε ένα μεγάλο κομμάτι των πολιτών να νιώθει την ανάγκη να το αγοράσει. Την επόμενη ημέρα το πρωί. Το inc.com, κάνει μια ενδιαφέρουσα ανάλυση, θέλοντας να εξηγήσει το πως ο Jobs κατάφερνε τόσο θεαματικά αποτελέσματα, στο επικοινωνιακό κομμάτι.
Ήταν ένας μεγάλος salesman, επειδή μπορούσε να απαντήσει σε μια απλή ερώτηση στο μυαλό των ανθρώπων. Όλοι σκέφτονται: «Γιατί θα έπρεπε να νοιαστώ;». Μπορεί να σου ακούγεται παράξενο, αλλά ο κάθε άνθρωπος δεν ενδιαφέρεται για το προϊόν σου, την υπηρεσία σου ή την ιδέα σου. Νοιάζεται κυρίως για το πως θα κάνει την ζωή του καλύτερη. Με απλά λόγια, πρώτα από όλα νοιάζεται για τον εαυτό του.
Ο Jobs είχε πει κάποτε, ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν να μάθουν για τους υπολογιστές. Αλλά θέλουν να μάθουν το πως οι υπολογιστές θα κάνουν την ζωή τους καλύτερη.
Για παράδειγμα, λίγοι έκατσαν να ασχοληθούν με το πόση χωρητικότητα είχε ακριβώς το πρώτο iPod. Ακόμα πιο λίγοι το θυμούνται σήμερα (5GB). Ωστόσο, όλοι θυμόντουσαν από την πρώτη στιγμή, ότι μπορούν να έχουν πάρα πολλά τραγούδια στην τσέπη τους. Αυτό έκανε την καθημερινότητα τους καλύτερη.
Το 2008, ο Steve Jobs παρουσίασε το πρώτο MacBook Air. Με μια φράση, έπεισε το κοινό: «Είναι ο λεπτότερος φορητός υπολογιστής στον κόσμο». Σε μια πρόταση, η Jobs εξήγησε «γιατί» να το αγοράσεις (το όφελος του προϊόντος) προτού επεκταθεί στον τρόπο (λεπτομέρειες για το πώς κατάφεραν να αποσπάσουν τόση ισχύ σε έναν λεπτό υπολογιστή).
Την επόμενη φορά λοιπόν που θέλεις να παρουσιάσεις ένα νέο project, θυμήσου το. Μίλα για το πως μπορείς να κάνεις καλύτερη την ζωή των ανθρώπων. Όχι για το πόσο σπουδαίος είσαι, τον «καταπληκτικό τρόπο» που ακολούθησες για να το υλοποιήσεις, και άλλες λεπτομέρειες που δεν ενδιαφέρουν τόσο το κοινό.