Όταν ο Rolf Schrömgens αποφάσισε να δημιουργήσει την ταξιδιωτική πλατφόρμα Trivago, είχε ο στόχο να φτιάξει μια εταιρία στην οποία και ο ίδιος θα ήθελε να εργαστεί. Ποιος ήταν λοιπόν ο βασικός (τολμηρός) πυλώνας πάνω στον οποίο στήθηκε η εταιρία; Στο ότι οι εργαζόμενοι δεν θα ήταν αναγκασμένοι να έρθουν για δουλειά, συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.
«Με το να μη μετρά τις ώρες, η Trivago έχει γίνει απίστευτα παραγωγική», λέει ο Γερμανός CEO.
Όπως τονίζει, στην αρχή δεν ήταν εντελώς σίγουροι για το πως πρέπει να οδηγήσουν το όλο επιχειρηματικό μοντέλο. Αλλά ήξεραν από την αρχή, τι εταιρία θέλουν να φτιάξουν. Αντί λοιπόν να επικεντρωθεί σε ένα επιθετικό επιχειρηματικό μοντέλο, ο Rolf Schrömgens και οι άλλοι συνιδρυτές αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια εταιρία με σπουδαία κουλτούρα στο εσωτερικό της.
«Όταν ξεκινάγαμε την Trivago, δεν εστιάζαμε τόσο στο πως θα αναπτύξουμε την εταιρία στον επόμενο μήνα ή τον επόμενο χρόνο» λέει ο ίδιος και συμπληρώνει: «Είπαμε ότι θέλουμε να οικοδομήσουμε κάτι στο οποίο θα εργαστούμε για τα επόμενα 20 χρόνια και θα ζήσουμε από αυτό».
Βασικό κομμάτι, ήταν να προσλάβουν αυτοτροφοδοτούμενους ανθρώπους, όπως λέει. «Θέλαμε να έχουν ενδογενή κίνητρα. Δεν θέλαμε να λέμε στους ανθρώπους τι να κάνουν. Αλλά θέλανε να παίρνουν οι ίδιοι τις αποφάσεις», τονίζει στο CNBC. Στην Trivago, ακόμα και σήμερα, οι εργαζόμενοι καθορίζουν μόνοι τους το πρόγραμμα τους. Το πόσες ώρες θα εργαστούν και το πότε θα κάνουν διαλείμματα. Η άποψη σύμφωνα με την οποία κάποιος που δουλεύει 50% παραπάνω ώρες, είναι και 50% παραπάνω παραγωγικός, είναι ξεπερασμένη, σύμφωνα με τον Rolf Schrömgens.
«Γιατί εξακολουθούμε να κλειδώνουμε τους ανθρώπους σε ένα γραφείο, για 8 ώρες ή περισσότερο; Γιατί το κάνουμε ακόμα;» διερωτάται ο CEO της εταιρίας. Με το ερώτημα μάλλον… να μην έχει απάντηση. Ένα τέτοιο μοντέλο, δεν προάγει τη δημιουργικότητα και τη γνώση, τονίζει ο έμπειρος businessman.
πηγή .itspossible.gr